
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
Przetarg na najem lokali użytkowych - listopad 2023 r.
15
lis
2023
Więcej
Przejdź do menu głównego.
Przejdź do treści.
Przejdź do wyszukiwarki.
Uruchom wysoki kontrast.
Uruchom wersję tekstową.
Skróty klawiszowe:
Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...
Wysoki kontrast.
Wysoki kontrast.
Oficjalna strona internetowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.
Wersja dla niesłyszących.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu.
Data publikacji strony internetowej: 2020-11-04. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-11-04.
Wytyczne standardu WCAG 2.1 dla dostępności treści internetowych, są następujące:
Zasada |
Wytyczne |
Kryterium sukcesu |
Poziom |
1 – Postrzegalność |
1.1 – Alternatywa w postaci tekstu |
1.1.1 – Treść nietekstowa |
A |
1.2 – Dostępność mediów zmiennych w czasie |
1.2.1 – Tylko audio oraz tylko wideo (nagranie) |
A |
|
1.2.2 – Napisy rozszerzone (nagranie) |
A |
||
1.2.3 – Audiodeskrypcja lub alternatywa dla mediów (nagranie) |
A |
||
1.2.5 – Audiodeskrypcja (nagranie) |
AA |
||
1.3 – Możliwość adaptacji – Odpowiednia (zrozumiała) prezentacja zawartości |
1.3.1 – Informacje i relacje |
A |
|
1.3.2 – Zrozumiała kolejność |
A |
||
1.3.3 – Właściwości zmysłowe |
A |
||
1.3.4 – Orientacja – wyświetlanie treści w układzie poziomym, jak i pionowym |
AA |
||
1.3.5 – Określenie prawidłowej wartości |
AA |
||
1.4 – Możliwość rozróżnienia – Ułatwienie percepcji treści |
1.4.1 – Użycie koloru |
A |
|
1.4.2 – Kontrola odtwarzania dźwięku |
A |
||
1.4.3 – Kontrast (minimalny) |
AA |
||
1.4.4 – Zmiana rozmiaru tekstu |
AA |
||
1.4.5 – Tekst w postaci grafiki |
AA |
||
1.4.10 – Zawijanie tekstu |
AA |
||
1.4.11 – Kontrast dla treści niebędących tekstem |
AA |
||
1.4.12 – Odstępy w tekście |
AA |
||
1.4.13 – Treści spod kursora lub fokusa |
AA |
||
2 – Funkcjonalność |
2.1 – Dostępność z klawiatury |
2.1.1 – Klawiatura |
A |
2.1.2 – Brak pułapki na klawiaturę |
A |
||
2.1.4 – Jednoliterowe skróty klawiszowe |
A |
||
2.2 – Wystarczająca ilość czasu |
2.2.1 – Możliwość dostosowania czasu |
A |
|
2.2.2 – Wstrzymywanie (pauza), zatrzymywanie, ukrywanie |
A |
||
2.3 – Ataki padaczki – Migotanie |
2.3.1 – Trzy błyski lub wartości poniżej progu |
A |
|
2.4 – Możliwość nawigacji |
2.4.1 – Możliwość pominięcia bloków |
A |
|
2.4.2 – Tytuły stron |
A |
||
2.4.3 – Kolejność fokusu |
A |
||
2.4.4 – Cel linku (w kontekście) |
A |
||
2.4.5 – Wiele sposobów na zlokalizowanie strony |
AA |
||
2.4.6 – Nagłówki i etykiety |
AA |
||
2.4.7 – Widoczny fokus |
AA |
||
2.5 – Sposoby wprowadzania danych |
2.5.1 – Gesty punktowe |
A |
|
2.5.2 – Anulowanie kliknięcia |
A |
||
2.5.3 – Etykieta w nazwie |
A |
||
2.5.4 – Aktywowanie ruchem |
A |
||
3 – Zrozumiałość |
3.1 – Możliwość odczytania |
3.1.1 – Język strony |
A |
3.1.2 – Język części |
AA |
||
3.2 – Przewidywalność |
3.2.1 – Po oznaczeniu fokusem |
A |
|
3.2.2 – Podczas wprowadzania danych |
A |
||
3.2.3 – Konsekwentna nawigacja |
AA |
||
3.2.4 – Konsekwentna identyfikacja |
AA |
||
3.3 – Pomoc przy wprowadzaniu informacji |
3.3.1 – Identyfikacja błędu |
A |
|
3.3.2 – Etykiety lub instrukcje |
A |
||
3.3.3 – Sugestie korekty błędów |
AA |
||
3.3.4 – Zapobieganie błędom (kontekst prawny, finansowy, związany z podawaniem danych) |
AA |
||
4 – Kompatybilność |
4.1 – Kompatybilność |
4.1.1 – Parsowanie |
A |
4.1.2 – Nazwa, rola, wartość |
A |
||
4.1.3 – Komunikaty o stanie |
AA |
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Powody wyłączenia:
SPEŁNIONE ZOSTAŁY NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA:
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-11-04. Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: ALPANET - Polskie Systemy Internetowe, 42-400 Zawiercie, ul. 11 Listopada 6B, NIP: 6491660707 (z wyłączeniem dostępności architektonicznej).
Badanie dostępności strony zostało wykonane z pomocą następujących narzędzi:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiszowych przeglądarki.
Oprócz tego, dla użytkowników przygotowane zostały następujące skróty klawiszowe:
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest _____, _____. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu _____. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zajmuje część pomieszczeń na parterze i na 1 piętrze budynku.
Do budynku prowadzą trzy wejścia (wejście główne A dla gości i interesantów ZGM oraz wejście do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego) wejście B z prawej strony budynku (wejście do Wydziału Gospodarki Komunalnej, Wejście C z lewej strony budynku (wejście do Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych)
Przy schodach do wejścia głównego A brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak wideo domofonu powiadamiającego Biuro Obsługi Interesanta o konieczności obsłużenia osoby niepełnosprawnej.
Przy schodach do wejścia B znajduje się podjazd (pochylnia) wraz z balustradą dla osób niepełnosprawnych, który prowadzi do dwuskrzydłowych drzwi z pochwytem brak wideo domofonu powiadamiającego Biuro Obsługi Interesanta o konieczności obsłużenia osoby niepełnosprawnej.
Przy schodach do wejścia C znajduje się podjazd (pochylnia) wraz z balustradą dla osób niepełnosprawnych, który prowadzi do dwuskrzydłowych drzwi z pochwytem brak wideo domofonu powiadamiającego Biuro Obsługi Interesanta o konieczności obsłużenia osoby niepełnosprawnej. Wszystkie wejścia do budynku są ogólnodostępne w godzinach pracy urzędów.
Nad wejściami do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Biuro Obsługi Interesanta ZGM znajduje się na parterze, naprzeciwko wejścia głównego. Wejście oraz korytarz nie są zabezpieczone bramkami.
Brak dostępu dla osób niepełnosprawnych do pomieszczeń ZGM zlokalizowanych na 1 piętrze budynku.
Dla osób z dysfunkcją narządu ruchu dostępny jest wyłącznie korytarz i pomieszczenie na parterze.
W budynku nie ma windy.
Brak toalety dla osób niepełnosprawnych w budynku
Przed budynkiem znajduje się parking ogólnodostępny, który nie ma wydzielonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma tłumacza języka migowego, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.
W przypadku niemożności dotarcia interesanta do właściwej komórki urzędu istnieje możliwość zejścia pracownika merytorycznego na parter i obsługi interesanta w dogodny dla niego sposób.
2. Administracja Domów Mieszkalnych nr 1 w Zawierciu, ul. Bohaterów Westerplatte 19
Do Administracja Domów Mieszkalnych nr 1 prowadzi jedno wejście ogólnodostępne w godzinach pracy jednostki administracyjnej.
Przy schodach do wejścia głównego znajduje się podjazd (pochylnia) wraz z balustradą dla osób niepełnosprawnych.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Pomieszczenia ADM nr 1 znajdują się na parterze budynku pomieszczenia zlokalizowane na piętrze są to mieszkania lokatorskie.
W budynku brak windy (obsługa interesanta odbywa się w pomieszczeniach na parterze budynku)
Brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Brak wydzielonego parkingu dla osoby niepełnosprawnej. Parking ogólnodostępny znajduje się bezpośrednio w wzdłuż ulicy Bohaterów Westerplatte.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma tłumacza języka migowego, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.
W przypadku trudności dotarcia interesanta do pomieszczeń na parterze istnieje możliwość wyjścia pracownika merytorycznego bezpośrednio do interesanta i obsługi w dogodny dla niego sposób.
3. Administracja Domów Mieszkalnych nr 2 w Zawierciu, Pl. Jarosława Dąbrowskiego 4
Do Administracja Domów Mieszkalnych nr 2 prowadzi jedno wejście ogólnodostępne w godzinach pracy jednostki administracyjnej zlokalizowane w bramie budynku.
Bezpośrednio za drzwiami wejścia głównego znajduje się podjazd (pochylnia) wraz z balustradą dla osób niepełnosprawnych.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Pomieszczenia ADM nr 2 znajdują się na parterze budynku pomieszczenia zlokalizowane na piętrze budynku są to mieszkania lokatorskie.
W budynku brak windy (obsługa interesanta odbywa się w pomieszczeniach na parterze budynku)
Brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Brak wydzielonego parkingu dla osoby niepełnosprawnej bezpośrednio przy budynku ADM nr2. Parking ogólnodostępny z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych znajduje się po przeciwnej stronie ul. Ciasnej.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma tłumacza języka migowego, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.
W przypadku trudności dotarcia interesanta do pomieszczeń na parterze istnieje możliwość wyjścia pracownika merytorycznego bezpośrednio do interesanta i obsługi w dogodny dla niego sposób.
4. Cmentarz Komunalny – ul. Przyjaźni 184 w Zawierciu
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej zajmuje część pomieszczeń na parterze oraz pomieszczenia na 1 piętrze budynku.
Do budynku prowadzą trzy wejścia (wejście główne A dla gości i interesantów, wejście B do pomieszczeń przedpogrzebowych na parterze i piętrze budynku, wejście C z prawej strony budynku do lokali użytkowych wynajmowanych przez prywatną firmę.
Przy schodach do wejścia głównego A brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak wideo domofonu powiadamiającego pracowników ZGM o konieczności obsłużenia osoby niepełnosprawnej.
Przy schodach do wejścia B brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak wideo domofonu powiadamiającego pracowników ZGM o konieczności obsłużenia osoby niepełnosprawnej.
Przy schodach do wejścia C brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak wideo domofonu powiadamiającego pracowników ZGM o konieczności obsłużenia osoby niepełnosprawnej.
Wszystkie wejścia do budynku są ogólnodostępne w godzinach pracy jednostki.
Nad wejściami do budynku nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
W budynku brak windy (obsługa interesanta odbywa się w pomieszczeniach na parterze budynku)
Brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Bezpośrednio przed ogrodzeniem posesji znajduje się ogólnodostępny parking w z dwoma wydzielonymi miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma tłumacza języka migowego, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
15
lis
2023
Więcej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
12
wrz
2023
Więcej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
7
cze
2023
Więcej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
25
kwi
2023
Więcej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
15
mar
2023
Więcej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu
10
mar
2023
Więcej
Gospodarki Mieszkaniowej
Wyszukaj na stronie
Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.